מדיניות עוגיות- Cookies

מדיניות עוגיות- Cookies באתר "לא מתפזרת"

שלום לך וברוכה הבאה ל"לא מתפזרת" www.lomitpazeret.com (להלן יקרא "לא מתפזרת", "האתר" או "הבלוג" למען הנוחות). השימוש באתר ובכלל זה בתכנים הכלולים ובשירותים השונים הפועלים באתר מעידים על הסכמתך לתנאים אלו, על כן, אנא קראי אותם בקפידה. בנוסף לתנאי השימוש והמדיניות תמצאי באתר תכנים שהשימוש בהם כפוף לתנאים אלו וגם להסכמים המתייחסים אליהם באופן מיוחד. השימוש באתר זה מעיד כי הנך מקבלת ומסכימה לתנאי השימוש והמדיניות, באם אינך מסכימה ו/או מקבלת את תנאי השימוש והמדיניות, אנא הימנעי מגלישה באתר.

הגלישה באתר מהווה הסכמה מפורשת ובלתי חוזרת מצדך לתנאי השימוש והמדיניות.

לתשומת ליבך כי מדיניות זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר.

מדיניות זו כמו האתר, מנוסחת בלשון נקבה אך פונה לכל.

1. אתר זה כמו כמעט כל אתרי האינטרנט עושה שימוש בקובצי "עוגיות", קבצים המוצבים במחשבך, קבצים אלו בין היתר נועדו לשפר את חווית הגלישה.

2. קובצי ה"עוגיות" מספקים מידע אנונימי לאתר לצורך שיפור וטיוב והתאמה אישית של פרסומות, ה"עוגיות" אינן פוגעות במחשבך.

3. ניתן להגדיר את הדפדפן שלך כך שידחה את כל ה"עוגיות" או שיתריע בזמן שליחת "עוגייה". ניתן להסיר כל "עוגייה" הנשלחת אליך מהאתר, זאת על ידי הגדרות הדפדפן שלך. ביטול האפשרות לקבלת "עוגיות" עלול לגרום לכך שחלקים מהאתר לא יעבדו באופן מלא.

4. האתר מכיל קישורים לאתרי צד שלישי וכן פרסומות. בעלת האתר אינה אחראית ואינה שולטת במדיניות הפרטיות ומדיניות ה"עוגיות" של אתרים ומפרסמים אלו ולכן אינה אחראית לכל טענה העולה מביקור באתרי צד שלישי אלו. מידע נוסף ניתן לקבל במדיניות ה"עוגיות" הרלוונטית של החברות המפרסמות.

5. בעלת האתר רשאית לעדכן מדיניות זאת מעת לעת וזאת ללא הודעה מוקדמת.

6. האתר משתמש בשירות ניתוח אינטרנט, שירות זה משתמש בקבצי "עוגיות", קבצים שהאתר שותל במחשבך, זאת כדי לסייע לבעלת האתר לנתח את אופן השימוש באתר. המידע הנוצר על ידי קובץ ה"עוגייה" (על אודות השימוש שלך באתר) מועבר לחברה ו/או החברות המנתחות את המידע ומאוחסן בשרתים של החברה המנתחת. בעזרת נתונים אלו מתבצעות הערכות על השימוש באתר, נוצרים דו"חות פעילות ועוד. החברות המנתחות רשאיות להעביר מידע זה לפי דרישות החוק ו/או כאשר צד שלישי מנתח עבורן את הנתונים והמידע.

7. באפשרותך לסרב להשתמש בקובצי עוגיות, עליך להגדיר זאת בדפדפן שלך, במידה וייחסם השימוש בקובצי עוגיות ייתכן וחווית הגלישה תיפגם היות ולא תיחשפי לאתר במלואו.

8. עצם הגלישה באתר מאשרת את השימוש בקובצי "עוגיות" במחשבך.